Udeblivende betaling

Udeblivende betaling

Bliver din elregning ikke betalt til tiden, sender vi automatisk en rykker til dig for manglende betaling. Rykkeren vil være pålagt et rykkergebyr samt morarenter. Hvis du ikke reagerer på de rykkerbreve vi sender til dig, kan det i yderste konsekvens ende med, at vi må afbryde strømmen til din bolig.

Har du ikke mulighed for at betale din elregning til tiden, er det vigtigt at du så tidligt som muligt kontakter os for at lave en betalingsaftale med os. Det vil til hver en tid altid være bedre for dig at kontakte os for at lave en betalingsaftale, end slet ingenting at gøre!

Betalingsaftale

Har du problemer med at betale en regning til tiden, er det vigtigt, at du hurtigst muligt kontakter NOEs  Kundeservice på telefon 97 42 14 88 for at lave en betalingsaftale. På den måde kan du undgå,at vi sender en eller flere rykkere til dig. Dette bliver kun dyrere for dig i sidste ende. 

En betalingsaftale er en aftale om at afdrage det totale skyldige beløb i flere rater, inden næste aconto regning udsendes. 

Når man laver en betalingsaftale med os, får du tilsendt en aftale som skal underskrives og returneres til os. Hvis man ikke returnerer aftalen i underskrevet stand eller overholder aftalen er konsekvensen at vi uden varsel lukker for strømmen.     

Det koster et gebyr, når du opretter en betalingsaftale. Gebyret opkræver vi sammen med første afdrag. Derudover betaler du også renter fra den oprindelige forfaldsdato til indbetalingsdatoen. 

Du kan se de aktuelle rente- og gebyrsatser her under gebyrer.

Har du spørgsmål?

Vi er her for at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål. Vi vil have danmarks mest tilfredse kunder.

Vi bestræber os på at yde dig den bedst mulige kundeservice og forventer at vende tillbage til dig inden for max 2 arbejds dage.